Medewerker Customer Service en Support in Lunteren

Solliciteer nu

Medewerker Customer Service en Support in Lunteren

Zoek jij een uitdagende functie met veel klantcontact? Ben jij commercieel ingesteld en ga jij altijd voor de beste service? Dan is TopParken op zoek naar jou als gemotiveerde en ervaren Medewerker Customer Service en Support.

FULL-TIME · LUNTEREN

Omschrijving van de functie

Als Medewerker Customer Service en Support handel jij inkomende telefoongesprekken en mailverkeer af voor de verhuur en verkoop van vakantiewoningen. Alle boekingen, vragen en klachten komen bij jou binnen en jij handelt deze professioneel af. Ook volg jij alle inkomende leads op en zorg jij ervoor dat de salesadviseurs een volle agenda hebben. Jij bewaakt het salestraject en zorgt voor een topbeleving van onze gasten. Jij bent immers het eerste contactmoment.

 Wat ga je precies doen?

  • Afhandelen van telefoongesprekken en e-mails voor de verhuur en verkoop van onze vakantiewoningen.
  • Bewaken van het salestraject.
  • Leads opvolgen via outbound bellen.
  • afspraken inplannen voor onze adviseurs.
  • Klachtenafhandeling.
  • Advies geven aan de Teamleider Customer Care over nieuwe kansen of  trends
  • Je steentje bijdragen aan een hoge klanttevredenheid. 

Functie-eisen

  • MBO opleiding afgerond in de richting sales / communicatie.
  • 1-3 jaar werkervaring in soortgelijke functie.
  • Ervaring in de recreatiebranche of toerisme is een pré.
  • Sterke commerciële vaardigheden.
  • Zeer klantgericht en klantvriendelijk.
  • Goed kunnen plannen en organiseren.
  • Goed in het analyseren van klantdata.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Goede beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift (pré)
  • Woonachtig in een straal van 30 km rondom Lunteren. 

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris conform CAO Recreatie (schaalindeling afhankelijk van opleiding en relevante werkervaring).
  • Opleidingen en trainingen.
  • Voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en doorgroei mogelijkheden.
  • Een zelfstandige baan binnen een succesvol en groeiend bedrijf.
  • Een gratis midweek/weekend weg op een van onze parken.

Hier ga jij werken

Jij gaat werken op het hoofdkantoor van TopParken, gevestigd op Landgoed de Scheleberg in Lunteren. Vanuit hier vindt de bedrijfsvoering plaats en de ondersteuning  voor alle 17 vakantieparken van TopParken, zowel voor het verhuren en verkopen van onze vakantiewoningen.

Ben jij de Medewerker Customer Service en Support die wij zoeken? Klik dan  op de onderstaande knop en solliciteer.