Beantwoorden van vragen van gasten, zowel telefonisch als per e-mail en per chat
Behandelen van klachten
Meedenken en adviseren in nieuwe kansen en trends
Jouw steentje bijdragen aan een hoge klanttevredenheid
MBO-niveau 3 of 4
Sterke communicatieve vaardigheden, klantgericht en klantvriendelijk
Goede beheersing van Nederlands in woord en geschrift. Duits en Engels is een pré
Je bent bereid om in het weekend (vanuit huis) te werken
Dienstverband van 24 - 38 uur per week
Salaris conform cao Recreatie (schaalindeling afhankelijk van opleiding en relevante werkervaring)
Reiskostenvergoeding
Zondagstoeslag
Goede pensioenregeling
25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. een fulltime dienstverband)
Jaarlijks gratis verblijf op een van onze vakantieparken
Mogelijkheid tot hybride werken
Een uitdagende baan binnen een succesvol en groeiend bedrijf
TopParken is een informele, snelgroeiende organisatie. Werken bij TopParken betekent werken op een unieke locatie in Nederland, midden in de natuur. Naast TOP primaire arbeidsvoorwaarden, bieden we leuke extra’s zoals een jaarlijks verblijf op een van onze vakantieparken en diverse opleidingsmogelijkheden. Daarbij hebben we passie voor ons vakgebied, die we graag met je delen. Kom bij ons werken en wordt onderdeel van de TopParken familie!
Ons enthousiaste klantenserviceteam staat op werkdagen klaar van 09:00 uur tot uiterlijk 19:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Ben jij de enthousiaste klantenservice medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan direct via onderstaande knop! Of loop gerust een keer binnen bij de receptie op Landgoed de Scheleberg in Lunteren voor meer informatie. Je bent van harte welkom!